BADALONA SOMNIA!


Badalona somnia!

Em vaig ficar al llit a les onze de la nit. Em vaig tapar sencera i vaig somniar que viatjava en metre fins al centre de la ciutat. Em vaig baixar en una parada que no era la de Pep Ventura; era la nova parada del centre de la ciutat: la Illa central. El sol il·luminava els carrers projectant fils daurats sobre els ciutadans. Vaig veure edificis remodelats al carrer Anselm Clavé i al carrer Francesc Layret, amples voreres per passejar, papereres pel civisme i faroles de disseny. Em vaig aturar en cada cantonada, i vaig passejar relaxadament per aquell nou indret. Tot semblava tan real que em vaig oblidar que es tractava d’un somni.
El cas és que al dia següent quan vaig agafar el metre per anar a treballar em vaig adonar que a la meva ciutat, els somnis es converteixen en realitat; tenim un nou lloc de ciutat que millora la qualitat de vida de tots els ciutadans. Aquesta nova realitat urbanística ens fa evident que a Badalona es fa ciutat i fer ciutat és refer l’ésser humà que tots som. Surto del metre i em sento feliç de viure a Badalona, una ciutat per a la memòria i per a la creativitat.

Comentaris