CARTA A CARRIE BRADSHAW




Hola estimada Carrie Bradshaw visc a Badalona, un municipi de la comarca del Barcelonès Nord en la província de Barcelona pertanyent a la comunitat autònoma de Catalunya. Res a veure amb la ciutat de New York, la ciutat més poblada del món, amb els seus grans gratacels però malgrat no ser una ciutat tan cosmopolita, gaudim d’una platja que és la joia dels que hi vivim. A Badalona com a qualsevol lloc del planeta també passen històries, històries d’amics, d'amigues, de parelles, d'homes, de dones, histories individuals o col•lectives; històries humanes que formen part de l’esdevenir de l’existència humana.
L’Esmeralda i l’Andrea són amigues, no et puc dir amb exactitud fins a on arriba la seva amistat perquè no tinc accés a les seves interioritats però l’altre dia quan es van trobar al museu per assistir a una conferència sobre l'home biònic al segle XXIII, l’Esmeralda no li va dir a l’Andrea que el pare de l’Helena havia mort, per què? ...
A la darrera reunió de l'AMPA de l'escola Àngelus, la Clara va arribar iniciada la reunió; quan es va asseure a la cadira els ulls del director es van llançar a la carrera del seu escot que deixava entreveure el color del sostenidor. Homes! a Badalona, a New York o al Polo Nord sembla ser que tots comparteixen els mateixos comportaments.

Ahir em vaig trobar amb la Lorena. Duia un vestit vermell una mica curt per la seva cinquantena però sempre ha estat una mica agosarada amb el seu estilisme. Carregada amb joies de Tous, vaig veure que entre els seus braços descansava un petit gosset. Vaig mirar el gos amb curiositat i vaig recordar que una vegada havia llegit una columna que deia que en un futur pròxim els gossos serien un valor a l'alça per damunt d'altres prioritats, que les persones se sentirien més properes enversa els gossos i els gats que envers les pròpies persones. Mentre el meu cap tornava els records periodístics al seu lloc, la Lorena m'anava explicant que el gos era una mena d'antídot a la seva darrera decepció amorosa; però com li vaig dir que tenia una mena de pressa perquè devia d'assistir a una reunió de treball, van quedar en veure'ns un altre dia.

Carrie potser t'agradaria saber que l'ha ocorregut a la Lorena, ja t'explicaré...



Una abraçada



Anna
Badalona, 6 d'octubre de 2011









Comentaris