A FLOR DE PELL

A flor de pell,

Obro l’armari, encara no he tret de la bossa el regal que m’ha fet la meva amiga S., el va comprar a la botiga Natura: “Natura una aventura pels sentits, llums càlides i sensuals, el perfum del cor, una música per l’ànima, un viatge a llocs allunyats i desconeguts, és el color del món, fusió de cultures, objectes màgics nascuts de les mans de la creació”. El dijous aniré a la botiga Le Boudoir, carrer de la Canuda n.21 www.leboudoir.net, a comprar aquell conjunt de llenceria negra de seda i chantilly, que tant em va agradar. Tots dos seran un regal destinat a viure un moment especial.
Tanco els ulls. Aplico els olis suaument sobre la pell de l’amant mentre les mans llegeixen el perfil del cos. La pell apaga la set, flueixen els aromes i la flama de la passió s’encén. Em deixo en dur i sento el calor del seu cos cremant-me la pell i la seva fragància embolcallant-me sencera. M’empenta amb tendresa envers el llit sembrant una filera de petons sobre el meu cos. La seda rellisca del cos i del llit. Mans lliures i despullades. M’apetona els pits i els pessiga amb els llavis cerclant-los amb la llengua. Se m’escapa un sospir quan sento la fredor dels seus llavis a la cova de tots els secrets. Tanco els ulls, m’acarona l’esquena a la vegada que enxarxa els dits amb els cabells. Em fa petons al melic i mentre rellisca la mà per la cama esquerrana em sento excitada a flor de pell. L’aroma dolç dels olis que emanen dels nostres cossos ens produeixen la necessitat adelerada de assaborir-nos, d’acariciar els tresors més desitjats. Els gemecs creixen i un crit estrepitós sona a l’habitació. La nit es fa dia i la lluna es disfressa de sol. Obro els ulls embriagada per l’aroma d’olis embruixats.Com deia el poeta m’agrada el vell, m’enamora el nou. A flor de pell penso en tu.


Comentaris