LA MÀGIA DE LES PAPALLONES


A vegades crec que em pren una mica el pell quan bromeja amb les meves papallones, sempre em diu que la màgia no existeix, però jo sé que les seves paraules no es corresponen amb el seu sentir.

M’agrada la música dance, el house i el funky i els somnis impossibles. M’agraden els dies de primavera, la gent sincera i apassionada, i les persones i les converses que treuen de mi allò millor. M’agrada posar un petit gra de sorra en el meu entorn quotidià per a què sigui una mica millor, i treballar amb dedicació.

M’agraden les persones que donen el millor de si mateixes, que aspiren alt, que no menteixen, que construeixen somnis de felicitat, que són autèntiques, que et miren als ulls amb mirada relluent.

Per això crec que ell sap que la màgia existeix perquè ell creu en el poder d’allò senzill i perquè fa que totes les persones se sentin líders, independentment d’allò que facin o de qui siguin. Una vegada em van explicar una història sobre un pare que va regalar un viatge al seu fill en el seu 13 aniversari; van anar a comprar regals, van anar a un gran parc d’atraccions, es van menjar uns entrepans de salsitxes frankfurts calents asseguts a la gespa d’un gran parc. A la tornada del viatge el pare li va preguntar al seu fill que era allò que més li havia agradat del cap de setmana, i el fill li va respondre: -et recordés de l’entrepà que varem menjar al parc?. Això va ser allò que més li havia agradat. El poder d’allò senzill.

També sé que sap que la màgia existeix perquè la màgia habita en les persones entusiastes, entregades, bones en allò que fan, de tal forma que allò que fan no passa desapercebut i ell sap o intueix que la màgia l’acompanya. Diuen que per a ser un bon líder no fa falta que les sabates brillin perquè ser un bon líder no és una qüestió de posició i de poder, sinó de manera de ser. Alguns anomenen això liderar sense títol, és a dir, la forma en què ell fa les petites coses diu molt en com fa també les grans coses. Molts anys enrere el poeta alemany Johann von Goethe ja va dir: “Allò que puguis fer, o somnis amb poder fer-lo, comença-ho. L’audàcia porta amb si mateixa genialitat, poder i màgia”.

I clar quan et relaciones amb a una persona que té màgia les papallones comencen a volar...

Badalona, 23 de novembre de 2012

Comentaris