ENAMORAMENT

És Nadal. Estic ordenant papers del curs d'escriptura de l'Ateneu i em trobo per una banda, amb una nota perduda del Marc que diu: Un càsting busca "nimfòmanes" per a un film, i per altra banda llegeixo el darrer escrit de la Mar, la professora, acomiadant-se dels alumnes: " I ara... ara toca silenci. Com diria l'Andreu: " Tot ha estat fet, l'enamorament per la paraula és necessari per entendre el silenci". Aviat serà un nou any, i entre tots els meus desitjós apareix un que vol trencar silenci, que vol que el crit per l'enamorament de la paraula sigui tant fort que arribi al cor de totes les persones per a què entre tots, cadascun des del nostre lloc fem allò possible per continuar construint un món més solidari, més just, més humà, menys individualista, menys competitiu, menys capitalista...
De cop penso "estaria bé que el proper any la Lupe, la Susgsana, l'Esther, la Marta, el Marc, l'Albert, el Toni i jo ens trobessin tots una altra vegada fent el curs de Novel·la amb la Mar".
Surto del meu silenci per trobar-me amb la meva enamorada: LA PARAULA.

Comentaris