L'AIRE DELS SOMNIS



L'aire dels somnis,

Bufa el vent; és un aire càlid, suau i juganer. Les fulles dels arbres es mouen, i aquesta imatge de naturalesa viva, commou els meus records, aquells que estan tancats al calaix de la meva memòria.

Cada vegada que miro per la finestra et veig, encara que hi sigui de manera intangible. Al cap d'una estona, el vent comença a bufar més fort, amb la força primitiva dels instints més passionals.

Obro la finestra. El vent m'agafa de la mà. Pugem, pugem i pugem! Hem aixecat el vol envers la terra dels somnis anhelats.

Estic contenta sé que allà et parlaré, i podré explicar-te que tot això que escric no l'escric només per a mi, sinó que vull compartir-lo amb tu. Dir-te que aquesta experiència literària no és fruit d'una força irreflexiva, sinó que és el resultat d'un esforç assenyat amb l'objectiu d'aprendre a escriure, d'aprendre a somniar i d'aprendre a ser una persona millor.

El vent m'atrapa. Regressem. Baixem, baixem i baixem! Hem abandonat lentament la terra dels somnis desitjats, i el so del vent queda esmortit darrera la finestra.

Comentaris