LAVANGUARDIA.ES: TENGO UN BLOG

'Paraules amb aroma'
Mari Carmen Lozano Badalona 13/07/2009 Actualizada a las 11:56 Participación

Hola em dic Mari Carmen Lozano Pareja, vaig estudiar Filosofia i Ciències de l'Educació a la Universitat de Barcelona. Actualment treballo com administrativa a l'Ajuntament de Badalona. Si llanço la meva mirada enrere, el primer record que tinc relacionat amb el món de l'escriptura, se'l dec al meu pare, ell va ser l'incitador del meu gust per la lectura ja que quan venia del treball sempre em portava algun conte, després quan havia d'anar a dormir, ell o la meva mare em llegien alguna historieta. Des de petita crec que el meu món imaginatiu a formar part de la meva manera de ser i al llarg dels anys s'ha anat desenvolupant. Com sé que soc una aprenenta del món de l'escriptura, em preocupo per intentar anar aprenent cada dia una mica més, i aquest coneixement em va portar a fer algun curs de narrativa a l'Ateneu de Barcelona.

Vaig començar a escriure el bloc 'Paraules amb aroma' l'any 2005, per una casualitat de la vida, varem arribar a les meves mans uns documents que parlaven sobre els blocs, la seva futura incidència a nivell de les noves tecnologies, i com es podia crear un bloc, això va cridar la meva inquieta curiositat i vaig ficar-me a la pàgina on s'explicava com fer un bloc, i vaig anar seguint tots els passos que s'indicaven, fins que va néixer "Paraules amb aroma".Quan vaig crear el bloc el vaig veure com un gran calaix on poder ficar tots els meus escrits, les meves narracions, les meves poesies i les meves fantasies, una part amagada del meu món interior; sempre he estat conscient que el que escric podia ser vist per altres persones, però mai això m'ha impedit abandonar aquest món sensorial que no pas racional que em caracteritza; estones de temps on em despullo de racionalitats ordenades per vestir-me d'emoció i sensibilitat, algunes persones que em coneixen diuen que crec en un món de papallones, que li farem!

Al meu bloc es poden trobar poemes, música, petites narracions sobre la meva ciutat, sobre algun tema d'interès general o particular, escrits filosòfics i algun que altre relat, en definitiva, paraules amigues, tendres i sensibles que volen ajudar a dulcificar una mica el nostre món i la nostra complexa societat.Com administradora del meu bloc he de dir que des de què el vaig crear he intentat mantenir-lo viu al llargs de tots aquests anys. El bloc també m'ha permès entrar en contacte amb gent que han deixat algun que altre comentari sobre el bloc i conèixer d"altres com per exemple: 'Corazón de diamante'.

Un cop vaig llegir que les paraules podien ser com un ganivet i que amb un ganivet es podia ferir algú o ungir mantega damunt el pa; untar paraules belles damunt el bloc per a què qualsevol persona que pugui llegir-les senti l'aroma de l'amistat. Moltes gràcies.

Comentaris