LLIBRE














Tinc el teu llibre a les mans. És un llibre històric, enquadernat amb pell negra, una pell suau, plena d’aromes atraients. Em descobreixo a mi mateixa acaronant la seva portada ligerament tova i pensant en la teva cara. Em porto el llibre als llavis i el dedico un lleuger petó. Els meus llavis i les gemes dels meus dits, saben percebre el punt imaginatiu del teu contacte llunyà. Per un instant, he cregut estar besant la teva pell, però els meus llavis saben que només es tracta d’un llibre antic.
Surto de casa sense afluixar el llibre de les meves mans. Passejo, miro el meu voltant, i em dono compte que en cada flor, en cada bri d’herba, en cada cosa estic sentint la teva presència: en la delicada tendresa d’una fulla, en les línies elegants d’edificis moderns, i en la mirada expectant que cerca un rostre en qualsevol indret. “Allà estàs tu, i en tu està tot.”

Comentaris