PARAULES AMB AROMA

Tinc una planta i l'acabo de batejar amb el nom d'Aroma. El seu perfum embriaga de tal forma que les hores es desdibuixen en un temps, on les agulles del rellotge marquen minuts inexistents. Les seves fulles desprenen energies que no es deixen veure però que impregnen l'espai de poesia. Aroma és menta, aroma és amistat.

09 de gener 2013

L'ADELE

Mai vaig pensar que la història amb en Francesc fos eterna; la diferencia d’edat que ens distanciava ja incloïa data de caducitat. Però com tots els principis, en aquells dies cap dels dos va creure que res pogués posar fi a la nostra apassionada relació. Recordo amb tota mena de detalls el dia en què ho vaig conèixer. Començava el darrer curs de facultat i acabava de complir els 21 anys. Era un dia de pluja, amb la circulació densa i aturada.

En la facultat l’ambient era viu, alumnes i professors buscant les seves aules i despatxos. Vaig ser la darrera en arribar a classe. L’aula estava plena a vessar; es veia que l’assignatura despertava un gran interès. A la primera fila quedava un lloc buit i em vaig seure. El professor encara no havia arribat i les converses entre els companys anaven pujant de so fins que la porta es va obrir i un silenci sepulcral es va instal•lar a la sala. I allà va aparèixer en Francesc, un d’aquells homes que una jove no espera trobar damunt una tarima i si a una passarel•la de moda. Mentre, jo, vagava distreta per la seva bellesa, ell anava dient:

- Em dic Francesc de la Serna i durant aquest any seré el vostre professor d’història d’egiptologia. El meu horari de visita de despatx serà els dilluns de 11 a 12 de matí i els dijous de 4 a 6 de la tarda, per a qualsevol qüestió o tema que vulgueu tractar amb mi.

I mentre anava explicant alguns detalls més concrets de l’assignatura, ho vaig mirar descaradament intentant col•lar-me pels seus ulls però va ser inútil, almenys aquell dia.

Badalona, 9 de gener de 2012

0 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

Links to this post:

Crear un enllaç

<< Home

 
contador de visitas
contador de visitas