PARAULES AMB AROMA

Tinc una planta i l'acabo de batejar amb el nom d'Aroma. El seu perfum embriaga de tal forma que les hores es desdibuixen en un temps, on les agulles del rellotge marquen minuts inexistents. Les seves fulles desprenen energies que no es deixen veure però que impregnen l'espai de poesia. Aroma és menta, aroma és amistat.

11 de gener 2013

MARIA


Maria és la meva amiga. Ens van conèixer a les escales d’una discoteca de manera casual.

- Hola, em dic Maria! – va dir al temps que em va adreçar un agradable somriure.

- Hola, li vaig respondre de forma automàtica doncs no m’esperava la seva salutació.

Des de llavors van compartir escales i homes, i ens varem convertir en amigues inseparables. Assegudes al terra de la seva habitació o al de la meva cambra, Maria estenia les cartes del tarot, a la recerca d’un futur desconegut. Quan aquell dia li vaig trucar per dir-li que necessitava veure-la amb urgència, Maria va sospitar que es tractava de quelcom important.

- Que ha passat?

- Maria, m’he enamorat, estic bojament enamorada! Necessito que em facis una consulta, vull saber si ell també s’enamorarà de mi.

- Ell? a qui et refereixes? que jo sàpiga fins ahir a la nit, abans d’acomiadar-nos, no existia cap home a la teva vida.

- Ho conegut aquest matí, no havia vist mai a la facultat, és el professor d’egiptologia.

Al estendre les cartes del tarot, damunt la taula, la cara de Maria va canviar de semblant.

- Adele, les cartes mostren que serà millor que no t’apropis aquest home.

Badalona, 11 de gener de 2013

0 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

Links to this post:

Crear un enllaç

<< Home

 
contador de visitas
contador de visitas