PARAULES AMB AROMA

Tinc una planta i l'acabo de batejar amb el nom d'Aroma. El seu perfum embriaga de tal forma que les hores es desdibuixen en un temps, on les agulles del rellotge marquen minuts inexistents. Les seves fulles desprenen energies que no es deixen veure però que impregnen l'espai de poesia. Aroma és menta, aroma és amistat.

27 de juliol 2012

EFíMERA IL.LUSIÓ



I cada dia sorgeix un petit pretext per escriure’t, per inventar-te, per crear-te; per acaronar el teu nom entre les tecles de l’ordinador; per mirar-te, allà lluny, encara que sigui de reüll; per dibuixar el teu somriure per tots els fulls escampats; per escoltar la teva veu barrejada en altres veus; per apropar-me des del silenci als teus ulls tancats i obrir-los amb paraules llançades al vent. I així agafo, en cada moment, aquesta efímera il•lusió entre les meves mans i em sento feliç de trobar-te en els llocs més amagats, en les cantonades més equidistants, en els carrers menys concorreguts o en les places més bullicioses. I embriagant-me amb el teu perfum m’omplo d’aire, de flors, de caramels, d’herba fresca, d’arbres i de vida i, passejo per la ciutat amb els braços estesos com si fos un ocell o una papallona a punt d’aixecar el vol. I és aquesta sensació de llibertat la que m’omple el cap de paraules eixerides que em fan pessigolles quan tinc els ulls tancats, quan el somni encara no és profund i tot està mig callat; llavors elles, inquietes i decidides, encenen focs que et cremen per dins en mig de la nit. I és en aquest somni de foc on aprenc a trobar-te més enllà dels teus ulls.

Badalona, 27 de juliol de 2012


0 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

Links to this post:

Crear un enllaç

<< Home

 
contador de visitas
contador de visitas