CERTES COSES

Certes coses:
L'amor és un cert poema escrit de distintes maneres,
un mateix sabor que mai sap igual.
La vida és certa història que es repeteix
viscuda per distintes persones.
Les mateixes vivènvies que no es viuen igual,
alguns l'aclamem
i altres l'escriuen en decadència
però jo
jo visc per recordar-te
encara que no tingui de la meva part ni a la immensitat ni al temps
em jugo els meus instants en un atzar predestinat a no ser cert
per arribar a tu
per defensar el meu propi ideal... el meu ésser concret...
Per què no hauria d'invertir la meva vida, la meva història, el meu temps?
serà que sempre m'ha agradat allò desconegut, amo el repte...
no busco, trobo
i sempre ho millor arriba al meu costat i has arribat tu
perquè l'amor casualitat,
que certs ulls brillen en altres certs,
cert dia, a certa hora, en cert mateix temps...
Capritx de la vida... amor... un conte... una abraçada...
no busco desembolicar aquest assumpte
no intento saber de tu ja més.
Sé el teu rostre... sé la teva ànima...
... perquè coincidim en certes coses
que han marcat ja allò etern
coincidència... capritx...
seducció... sentiment...
i allò que és cert es que,
no tornarem a trobar-nos mai més,
però mai podré oblidar,
el teu somriure,
la teva abraçada,
els teus ...

Comentaris