JOIA


A l'alba somnio, al vesprejar somnio i al llarg del dia, encara que no plogui com avui, somnio. Em consta concebre no pensar en ell, el sento tan a prop meu, que necessito sortir del món real i aixecar el vol envers el món de la fantasia.
Que quelcom no pugui ser percebut pels sentits no significa que no existeixi, per això, encara que no els vegi, jo em fico les ulleres que em permeten creure en els àngels, però sobretot en un àngel especial. Sentir la presència d'un àngel a la vida és experimentar goig, i això és allò que sento quan escric pensant en ell.
Els antics egipcis anomenaven als seus déus "aquells que brillen", a demés també creien que el seu àngel protector era l'inspirador de la seva poesia, del seu art i de la seva filosofia. Ell és el meu inspirador, el meu daimon, el meu geni. Totes les persones creatives actuen des de la seva intuïció, i la funció de la musa o l'àngel consisteix únicament en mantenir oberts els canals creatius i fer que en la persona emani la comunicació entre allò conscient i allò inconscient.
Normalment els àngels són invisibles, però en contades ocasions poden manifestar-se davant nostre i jo vaig tenir el privilegi de poder detectar-li. La percepció més comú sobre l'aspecte d'un àngel és la d'un ésser de forma humana amb amples vestimentes blanques i dotats d'ales. L'àngel que jo vaig veure tenia les ales amagades sota l'abric però els seus ulls plens de llum li van trair.
Vivim en un món cada vegada més tecnificat, un món que assenyala que allò que anomenen intuïció no és altra cosa que un excés de la nostra imaginació, una societat que no vol creure que a l'estómac hi viuen papallones de colors, encara que ningú les vegi.A l'antiguitat Sócrates va dir: " Déu no es relaciona directament amb l'home". Tota comunicació i tracte entre déus i homes es porta a través dels esperits, tant en la vigília com durant el somni ". El meu àngel i jo no ens relacionen directament, el nostre tacte i comunicació es porta a través dels somnis, la paraula inventada i la intuïció, i totes juntes fan que la creació d'aquesta peça d'art sigui una de les joies que brillen al meu cor.

Comentaris