TU M'INSPIRES











" Crec que aquestes lletres neixen de tu,
d'una consciència inventora;
amb motiu, sento la imperiosa necessitat
de ser inventora de tu,
d'una invenció que no admet moments de silencis,
que vol un somriure,
una paraula, un llapis,
al mirar el rellotge, en l'estona
més inesperada necessito saber de tu,
necessito sentir-me com un ocell lliure,
explorar les paraules
omplir-me d'olor a boira i cel,
fins sentir que l'ànima se m'escapa
pels dits per néixer amb tu."


"Inventarem la nostra pròpia llengua

........... A M I C ...................

i les nostres pupil·les s'il·luminaran
i veurem coses meravelloses:
parelles passejant pels núvols,
el mar despullar-se del blau.
Veurem al vent seure tranquil,
sabrem quin és el tast dels llavis que besen roses,
ballarem lleugers,
descalços,
despullats de cos i ànima,
com si fossin follets invisibles.
Omplirem de paraules i secrets
la nostra llengua inventada
mentre componem la nostra amistat
paladejarem
--------------la
----------------rosa
--------------------del
-----------------------nostres
------------------------------llavis. @--- "


TU M'INSPIRES:
"Jo vaig veure un home gran,
més gran que un arbre,
més gran que una casa,
més gran que un cotxe,
més gran que una darrera esperança
i intuí coses d'ell per poder somniar-lo."

Comentaris